Sköna onsdag!

Riktigt go dag! Svenska och därefter slutade jag. Stack hem och pluggade lite, fixade tvätten och taggade till träning. 40 minuter på löpbandet och sedan ett BodyBalancepass. Så underbart. Nu är kroppen sådär härligt seg och alla musklerna igenomarbetade, perfekt att bara borsta tänderna, krypa ner i sängen och läsa lite i en bra bok.
Delar med mig av lite härlig skön Balancemusik, känn lugnet, harmonin och njut!

The last dance
Love love love
Scince and Faith
Still here
Scarlet


Imorgon skippar jag skolan, eftersom den ordinarie läraren ändå inte är där och jag jobbar typ bättre hemma. Så lite sovmorgon och träning mitt på dagen blir kanon!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0