Kallt!

Alltså okej att man gillar kylan, jag gör faktiskt det, men inte då jag fryser. Det är helt okej bara man har tillräckligt med kläder och rör på sig, då är luften enormt uppfriskande. Men inte annars, då är den bara jobbig och väldigt väldigt kall och oönskad. Som idag tillexempel...

Började dagen med ett pass på Sportlife och därefter skulla jag upp till A6 en sväng för att uträtta lite ärenden. För det första måste jag vänta några minuter på trean upp till A6, okej jag var varm efter träningen så då led jag inte så mycket. Sen skulle jag ner mot Solåsen för att fixa lite grejer där. Och bussarna som går förbi där ska man ju inte jubla över direkt, buss 28 och 27. Sämsta bussarna i stan typ? Håller aldrig tiderna! Blir så sur. Särskilt när man får stå ute och typ frysa sönder fötter, lår och rumpa :( Vidrigt kallt, plus massa vind och köldeffekt av den. Trodde typ det var - 100 grader ett tag. Inte okej.
Väl hemma så var det bara till att kasta sig in i duschen och låta kroppen sakta men säkert tina upp. Brrr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0