Goa fredag

Äntligen fredag och helg! Trött tjej behöver vila upp sig. Eller ja, vila och vila, får väl se hur det blir med den saken. Men att inte behöva åka till skolan är ju i alla fall riktigt skönt. Efter denna veckan med tre dagar estetisk verksamhet, som var riktigt riktigt tråkigt, tänker jag inte använda photoshop på ett bra tag framöver kan jag tala om! Sämsta läraren i ämnet också för den delen. Har nog varit rätt bitter i veckan. Men idag blev jag lite gladare då jag hittade en tröja som jag tittat på jättelänge! Dessutom var den på rea, 70%! Då kan man inte motstå. Så det räddade min fredag :)
Blä på photoshop. Okej att programmet är bra i sig, men inte till att ha lektion med. NEJ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0