Mitt liv just nu

Kretsar inte bara kring denna kalender, även om det känns så just nu. Nej jag jobbar en hel del och när jag kommer hem är jag trött. Då kan jag lägga mig och vila...Eller nej det var kanske bara vad jag önskade att jag kunnat göra. Istället måste jag gå till bibblan och låna massa böcker till mitt avslutande projektarbete i kursen. Därefter måste jag handla klart julklapparna, och eftersom jag inte vet vad man ska köpa till alla måste jag gå varv på varv på stan för att kika efter något vettigt. Tillslut när jag kanske hittat något måste jag tänka på saken tills nästa dag. Efter jobbet, ner på stan och handla julklappen. Ja, så har min veckan sett ut! Alla klappar är klara i alla fall och hoppas alla blir nöjda, det återstår dock att se tills måndag eller eventuellt tisdag då...
 
 
Idag är det fredag och jag är ledig. Ledig tills imon klockan 07:00. Men det hindrar inte mig! Ikväll kommer det finfint besök hit till lägenheten, jag har laddat kylen med lite vin och i frysen finns is till den som vill ha. Musik kommer spelas och sedan får vi se vart kvällen tar oss. Så nu kan jag inte sitta här länge, jag har en hel del att göra innan de kommer! 


Kommentarer
lisaaaa

iiih jag längtaaarrr! :D <3

2012-12-21 @ 14:05:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0