Jobb och ledighet

Då man jobbar uppskattar man ledigheten så mycket mer! Dessutom få rman desto mer gjort på ledigheten också tycker jag. I vart fall de dagar man har drivet i sig. Vissa dagar tillbringas helst i sängen med boken... Men som igår och idag tillexempel. Igår tvättade jag massa sängkläder, manglade och vek, städade lägenheter på småsaker och pryttel, vattnade blommor, gjorde biffar och ugnspotatis och massa matlådor, tränade, målade hyllplan och satt upp. Massa massa saker gjorda!!!
 
Och idag har jag inte hunnit riktigt lika mycket, men tränat har jag gjort och suttit lite framför plugget, ska ta och äta lite innan jag börjar jobbet. Kvällspass fick jag rycka in på så det går la, jag och Damir ikväll på avdelningen, det kan bli bra det här, skratt och trams lär det bli :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0