8 dec

Förhållande eller singel?
 
Tro det eller ej, men i ett förhållande. Länge har jag tänkt att jag inte kan bli kär, inte på riktigt. Visst, en förälskelse eller så i någon, men aldrig på riktigt. När allt var som mest hopplöst tänkte jag "nej jag ska sluta leta och söka. Ska jag finna någon får denne någon finna mig och söka efter mig också." Och så levde jag livet utefter det... I några dagar. 
 
Jag var på bodypump som vanligt tillsammans med Sebbe på tisdagarna. Helt plötligt hade han med sig en vän, inte lade jag märke till honom de första gångerna, hejade och var trevlig, tränade och tjingade. Sen skulle gänget ut och äta på Chili Thai tillsammans och det var först då jag såg honom, vi pratade lite om ditten och datten. Där efter började vi prata allt mer på träningen och hux flux så hade vi varandras nummer. Sedan blev det som det blev. Och idag sitter vi där, i samma lägenhet, handlar mat, lagar matlådor, sover, tränar, skrattar, gråter, tjurar, inreder, rensar, bygger, målar... listan kan göras lång. Men vi gör det mesta ihop så att säga. Jag och Karl.
 


Kommentarer
Lisaaa

Ni är så fina tillsammans! :')

2012-12-09 @ 20:52:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0