7 dec

Fem raggningsrepliker jag skulle falla för.
 
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?
2. Tjena kexet, står du här och smular?
3. Jag är inte såhär lång egetligen, jag sitter bara på min plånbok.
4. Alla dessa kurvor..och jag som inte har några bromsar!
5. Jag är inte full, bara berusad av din skönhet.
 
Jag kan inte påstå att jag faller för några av dessa ovanstående raggningsrepliker, de är ganska tråkiga och det krävs så mycket mer för att jag ska falla överhuvudtaget. Men dessa kan man ju använda sig av i brist på annat.. ;)


Kommentarer
Lisaaa

Hahahahahaha! "Jag är inte såhär lång egentligen, jag sitter bara på min plånbok!" Hahahah! Hade jag fallit för direkt! XD

2012-12-09 @ 00:13:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0