6 dec

De tre viktigaste egenskaperna hos en person.
 
Det spelar inte någon roll om det skulle vara en nära vän eller en pojkvän eller liknande, jag söker samma egenskaper hos dem båda. Det som egentligen skiljer vänner och pojkvän/flickvän åt är för mig ganska liten, den fysiska biten såklart men i övrigt är det desamma. Jag vill kunna lita på personen ifråga, kunna prata om viktiga, jobbiga, känsliga, ledsamma, olyckliga som gada, lyckliga och alldeles onödiga saker, det är för mig jätteviktigt. Vad som också är en stor del är ödmjukhet, visa respekt och acceptera, man kan inte tycka lika om allt, men däremot ska man låta andra inklusive sig själv få tycka olika. Sist men inte minst ha roligt tillsammans och känna sig bekväm och kunna vara som man är inför varandra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0