5 dec

Det här irriterar mig.
 
Ojojoj, det finns så mycket som är irritrande. Den sista tiden tillexempel har det varit en hel del här i lägenheten där jag tycker saker och ting är självklara med som min sambo kanske inte tycker likadant om... Det är väl självklart att man drar upp rullgardinen i sovrummet innan man går till jobbet? Är inte speciellt trevligt att komma hem till ett bäckmörkt rum och dessutom blir växterna i fönstret inte så glada de heller. Att man diskar upp och plockar bort efter sig, ställer in i maskinen eller plockar ur den om den är ren och full med tallrikar och sånt? Att man fyller på vattenkaraffen igen och ställer in i kylen? Massa småsaker i vardagen som jag tycker är en självklarhet och det irriterar jag mig på då inte han tycker....
 
I övrigt kan det vara:
...då man tittar på TV4 är det reklam stup i kvarten. Dessutom ökar volymen något väldigt just då.
...då man tar fram och påsig en alldeles ren tröja, och det första man gör är att spilla på den.
...då man köper saker man ska montera ihop själv och det fattas delar, skruvar eller liknande. Eller överhuvudtaget inte finns en beskrivning som man förstår, typ på ett annat oläsligt språk. Ska jag gissa mig till hur man gör eller?
...då folk inte blinkar när de ska ut ur rondellen. Okej jag kan erkänna att jag inte alltid gör det, men oftast har jag kollat bakom och framför så inte någon störs på mig.
 


Kommentarer
Lisaaaaa

Hahahahah! "Ska jag gissa mig till hur man gör då eller" hahahahah! (A så söt äru.

2012-12-04 @ 17:00:38
FILLAAAAN

hahahah asså åh jasg dööör. DET HÄR ÄR SÅ DU EMELIE!!! :**

2012-12-04 @ 19:40:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0