17 dec

Detta är jag stolt över att jag gjort.
 
Ta steget som instruktör. För det första gjorde jag audition i cykel och bodypump. åte på utbildning i cykel helt ensam och vilsen i Göteborg, bodde hos en främling mitt i centrala Götet som sedan visade sig vara bossen...Hur som helst tog jag mig igenom de fyra dagarna.
 
Nästa gång bar det upp till Stockholm. Även denna gången ensam. Kanske det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, jag trodde allvarligt jag skulle dö av utmattning och spy av att ha flåset uppe i halsen och smaken av blod i munnen. Fysiskt ansträngande, träning, träning och åter träning. Mellan 9-17 hade vi inte många minuters vila. Däribland att vi skulle prestera framför grupp och kamera. Phu! Två dagar och jag fixade det, med nöd och näppe.
 
Dessa två resor har stärkt mig som person, jag har blivit tryggare i mig själv! Och det är något jag är stolt över!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0