12 dec

Mina tre sämsa egenskaper.
 
Ojojoj.
 
1. Svänger i humöret snabbt. Allra helst när jag är trött, typ kommit hem från jobbet. Jag kan först vara hur glad som helst, men så händer det något, kanske att jag upptäcker att mitt favoritträningslinne ligger i tvätten. Då blir jag plötsligt dötjurig. Sen kan jag vara glad igen då träningen gick bra ändå, utan linnet. Skisso. Man blir ju lite trött på sig själv ibland alltså.
 
2. Till skillnad från Lisa - är jag noggrann i överkant. Ska det göras så ska det göras ordentligt. Exempelvis så ska tvätten alltid hängas slät, strumpor ska vara ihopparade och utdragna så de läggs ner i lådan slätt. När man städar måste det ske enligt en viss ordning: damma (lyft på sakerna och damma under), dammsug, svabba, torka alla speglar, städa köket, städa toan med mera. Listan kan göras lång. När jag sitter här och rabblar upp detta känns det mer som...tvångstankar??
 
3. Bunkra. Jag gillar att köpa saker som kan vara bra att ha...någon gång i framtiden. Jag tänker att det alltid kan komma till pass någon dag, men så blir det kanske aldrig så! Och så har jag slängt ut pengar i onödan. Jag har fortfarande plagg i garderoen där prislappar och hela klabbet sitter kvar, kommer säääkert till pass någon dag. Imon kanske? ;) Fast jag har livit bättre. Tror jag.
 


Kommentarer
Lisaa

Ska det göras så ska det göras ordentligt! Bra emelie!dka försöka lev efter det! :)

2012-12-13 @ 09:35:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0