05:30

Vaknade halv sex idag. Är det inte ljuvligt på ens lediga dag? Jaja, hur som helst låg jag inte kvar i sängen, gick upp och satte mig och började plugga. Projektarbetet är nu igångstartat, slutet på kursen och det känns så skönt! Klockan nio gjorde jag mig i ordning och gick till bibblan för att fortsätta på projektarbetet, smidigt när man har alla böcker runt omkring sig. Fattas bara att det skulle finnas internet att koppla upp sig emot annars är det toppen att sitta där. Lite kallt också kanske, så lite mer värme med ;) Några timmar senare tröttnade jag och slog ihop datorn. packade ner och tog en runda på stan, söker efter de sista julklapparna.
 
Nu är jag hemma och väntar på besök. Lisa och Felica anländer snart och de bjuds på mexikansk mat och därefter går vi tillsammans och tittar på Lucisn i Kristine kyrkan. Så mysigt ska det bli!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0