Värnamo

Ja jag hann ju inte mer än hem från Göteborg förrän jag packade väskan och åkte till syster. Där gick vi på stan tillsammans alla tre och i första butiken hittar jag min eventuella studentklänning! Helt galet, jag menar, igår satt jag på buss och åkte flera mil till Göteborg i hopp om att hitta en där, större stad och allt ni vet. Men så finns den mycket närmre. Knäppt. Hur som helt så blev det lite fler härliga inköp och garderoben känns lite uppfräshad i alla fall.
På kvällen bar det av till Växjö och dans till Blender. Grymt bra band! Och gissa?!?! Min favvodansare var där! Jag som trodde att jag aldrig, ALDRIG mer skulle få träffa honom! Åhh och det stämmer såå bra, bästa foxxaren ever måste det vara! I'm in love! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0