Träningsvecka!

Åh äntligen är jag tillbaka på gymmet och kör! Senaste ordentliga passet jag körde var realeaserna i mars... Sedan hamnade jag ju på sjukbädden ett par veckor. Men nu tillbaka alltså. Förra veckan körde jag ju några lätta pass bara för att kroppen skulle få känna på det lite och få en liten mjukstart, men denna veckan körde jag igång på riktigt. Började med ett pass för underkropp, det vill säga ben och rumpa. Massa goa övningar som jag köttade tills jag inte orkade mer. Dagen efter blev det samma sak fast för överkroppen. Och gissa om jag har träningsvärk? Oja! Så att jag knappt kan gå, mina insidor på låren var totalt förstenade. Men det ända som botar träningsvärk är att träna mera, sagt och gjort, igår körde jag corsstrainer och löpband som uppvärmning. Ökade intensiteten med rodd och skierg, för att slutligen toppa med ett bodycombatpass. Trött däckar jag i soffan, för att sedan släpas in till sovrummet och sängen. Haha! Idag kör jag igen, fast lite lugnare, endast ett bodyjampass får det bli idag. :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0