Lördagkväll

En lugn dag och en lugn kväll. Varit nere på stan idag och kikat lite efter klänning och skor. Dock så hittade jag inget av intresse... Lite svårt att kolla på sådant själv också, är lättare med smakråd. Men på torsdag nästa vecka ska mamma och jag till Linköping, då får jag också en chans att titta lite vad de har för utbud där. Kan ju vara så att dne rätta klänningen och skorna finns just precis där? Inte för att jag tror det men i alla fall. Undrar ens om den klänningen som jag vill ha finns någon annan stans än i min fantasi? Hmmm.... svår att tro det.

Hur som helst var det grymt mycket folk på stan, inte nog med att det  var lönehelg så var det även något event mitt i stan. Spring inspiration hette det viss. Någonslags modevisning och lite uppträdanden som höll på hela dagen lång. 


Efter turen på stan gick jag till gymmet, tränade lite och därefter handlade mat och cyklade hem. Nu blir det en lugn och skön kväll, kanske med lite film?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0