Alltmöjligt!

Började dagen med att plugga lite religion, ja hur trist låter det inte? Kan säga att det var sjukt tråkigt också för det delen, men har i alla fall hunnit halvvägs med uppgiften. Har typ bara det jobbigaste kvar nu... Efter ett tags plugande blev jag väldigt trött och somnade igen ;) Vakande och tog tag i mitt liv igen, städade lägenheten lite, diskade och plockade i ordning allt. Därefter på med träningskläder och mot Sportlife för Bodypump. Det var bra längsedan jag körde det nu, har ju mest hållt till i gymmet nu och då jag tillbringat tid i gruppträningssalen har det varit Attack och Jam som gällt. Kära Pumpen har fått ligga på is. Men ibland kan det vara bra, för när man väl tar upp den igen är man mer motiverad och har extra glöd. Just idag fanns väl kanske inte det där extra göden med tanke på att det var jobbigt som det var, men de gamla vikterna hängde med i alla fall och armhävningarna på tå kändes något där på slutet kan jag lova. Gött var det i alla fall. Borde gå på Pump oftare alltså...

Bjuder på kanske den bästa låten under passet. Bröstlåten som man bara älskar och hatar samtidigt för att det svider så mycket! Men kärlek till pumpade bröst sedan efter :)

Nu sitter jag här, färdigduschad och äter. Linssoppa. Det är nog bland det enklaste man kan göra, gott och nyttigt är det också. Sitter och tänker på om jag ska ge plugget en chans till. Kanske fixa den där sista ergonomiuppgiften eller också skriva klart mitt tal. Får se vad det kan bli. Jag väntar ocskå på att Kalle ska komma hem från Stockholm, fast det känns som att det kan bli rättså sent :/ Nej det får nog bli några timmar tillsammans med plugget!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0