Världens bästa



Seg start på veckan. Bara tisdag. Men snart vänder veckan och vi går mot helg igen, vilket jag tycker om! Funderar på att åka hem till mamma och pappa och bara ta det lugnt. Där är det åtmindstone lika tyst så att man hör en knappnål falla till golvet. Ibland är det skönt att bara få ute i ingenstans och vara nära naturen, särskilt mysigt nu när det börjar bli höst också, få krypa in under filten och tända lite ljus. Men just det, idag är det bara tisdag ännu...

Ikväll ska jag i alla fall inte sitta ensam hemma i lägenheten och ruttna, nej, först ska jag träna Bodyjam med Frida och sedan drar jag Bodypump med Emma. Därefter följer jag med henne hem för en myskväll tillsammans framför Idol. DET förgyller min tisdagskväll totalt!



Världens bästa Emma! Jag är så tacksam för att jag har dig vännen ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0