Super Lördag!

Helgen spenderades uppe i huvudstaden. Deltog nämligen i det stora träningseventet Super Saturday endast anordnat för LesMillsinstruktörer. Grymt att cirka 2000 andra instuktörer också var där, som också älskar att träna och leder klasser. Testade den nya heta träningsformen Sh'bam, en dansklass där man verkligen får möjlighet att shaka loss ordentligt. Svårighetsgraden ligger snäppet över Zumba. Därefter körde jag bara vanliga klasser som Combat, Attack, Jam och Balance. Fett grymt att träna i Globen tillsammans med så många andra människor, plus att få se dem som koreograferar våra klasser. Träningsfreak och nörd som jag är så dreglade jag nästan lite... :P

Ska lägga upp ett litet klipp så ni får se hur det såg ut, men nu är klockan mycket för mig och jag måste sova om jag ska orka gå upp imorgon och starta dagen med matte C, jippie!

Godnatt alla fina!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0