Onsdag - veckan vänder!

* Tränat (både i skolan och på fritiden)
* Gjort matlådor för torsdag och fredag
* Tvättat
* Städat
* Bäddat rent i sängen
* Pluggat
* Handlat mat

Har hunnit med en massa saker idag faktiskt! Ibland är jag inte så tokig på mulitasking trots allt. För att avsluta kvällen på topp träffades Julia och jag, tittade på Bonde söker fru tillsammans och drack te. Jag vet att jag sakt det förut men jag säger det igen: Underbara vän du Julia, med dig kan jag verkligen prata om allt och inget, till och med...äppelträd?! Hahaha....



Imorgon är det redan torsdag, börjar med sovmorgon till 10:15 och slutar 15:15. Därefter väntar en hejdundrandes release på hetaste Bodyattack 74. Kia och jag river av den tillsammans klockan 17:30 på Sportlife City. Är du medlem på Sportlife får du ta med en vän gratis på veckans releaser, kom och träna med oss! :)
                         




Kommentarer
julish

haha <3 Love you, my dear friend!

2011-09-22 @ 16:22:47
Emelie

och jag dig! :) <3

2011-09-25 @ 11:03:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0