Hög

Just nu är jag hög som ett höghus på endorfiner! Underbart är det! Rev av BodyAttack releasen (nr74) tillsammans med Kia, jösses vilken klass! Jag som trodde att skyarna var nådda på förra releasen, men nej, där hade jag fel, denna är tamej fasen såååå mycket grymmare, skyes has noooo limits, and nither BodyAttack.... ;) Superkul med så många deltagare SAMT världen grabbgäng, wohoo, lite grabbs är precis vad Attacken kan behöva, me like :D

Vill du checka in den senaste releasen så kan du göra det hääär! Psst! Du kan även kolla in flera av de nya releaserna på samma sida och läsa mer om LesMills toppenpass :)

Som en blöt fläck av svett hela jag fullkomligt flyter jag ut från träningssalen, ner i personalrummet för att byta kläder lite snabbt och slänga i mig ett äpple, sedan på't igen. Denna gång som deltagare. Vilken klass, vilken koreografi och härlig musik, beaten var inte ens att tala om! Gggrrrryyymmmttttt!

Nu är det hög tid att sova lite. Imorgon är det fredag *lycklig* en dag på Stadium väntar sedan fredagsmys med fin vän :) Nattinatti




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0