woupwoup

Blev tillslut en utekväll igår. Först var jag pepp, sen var jag inte pepp och sen så blev jag pepp igen. Fram och tillbaka, ja varför bestämma sig när man kan vela?!

Förkrök hemma hos mig sedan drog vi vidare till födelsedagsbarnet Anton och firade honom lite och därefter bar det ut på stan. Och ja, vad gjorde vi inte? En lyckad kväll vart det i alla fall (trots att Emma och jag tappade bort varandra, fast vi lovade att vi skulle hålla ihop hela kvällen... :P )

                 

Nu ska jag strax sätta mig på tåget hem till Svallarp för att träffa två fina systrar. Känner att vi behöver all tid vi kan få tillsammans! Ha en fortsatt trevlig helg alla där ute! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0