Världens sötaste

Ber om ursäkt för den mycket suddiga bilden, men den lilla tösen tycker inte om blixt på kameran och då blir det såhär....sorry!



I vilket fall, världens sötaste lilla systerdotter och Isabell är namnet på flickan. Hur söt kan man inte bli? Socker! Då jag ser henne och framförallt håller i henne kan jag inte förstå hur en människa kan vara så liten, händerna och fötterna pyttesmå. Benen och armarna likaså. Ögonen som är blå och följer en med blicken och den lilla lilla munnen som jollrar, skrattar och ler. Hur kan en så liten människa en dag bli lika stor som jag?! Eller tvärtom för den delen också, hur kan jag ha varit så liten? Det är ofattbart men ett utav världens mirakel! Jag vill också ha en bebis!!! Fast inte just nu...nu räcker det med att låna lilltjejen lite en gång ibland :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0