Skolfoto


Förra årets gruppbild.

Idag skulle vi ta skolfoto i skolan. Enskilt samt gruppbild. Skiter faktiskt i om jag blev dålig på de enskilda, jag ska ju änså inte köpa dem. Och gruppbilden är ju inte hela världen heller, man ser ju inga direkta detaljer på så långt håll. Visserligen syns det om man blundar eller skulle råka göra någon riktigt ful min då blixter smäller av, men jag hoppas jag lyckades se någorlunda bra ut. Alla flickorna fick i alla fall sin önskan igenom att få stå upp tillsammans. Så översta raden står vi alla på rad, så fina så mina flickor ♥

Tur att ajg tog mitt förnuft till fånga och ta bussen till skolan, så som det blåst och regnat idag! Hade definitivt sett ut som en dränkt slickad katt på skofotot annars!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0