Oh heaven is a place on earth!!!

Ärligt talat drog jag mig för kvällens pass, BodyAttacken. Men det skulle jag inte gjort, var ju inte något att oroa sig för alls! Vilket gott gäng som hade hittat dit! Massa härliga människor som detlar i Sportlifes tävling Utmaningen, där det gäller att testa alla pass under en viss tid för att sedan vara med i en utlottning och ha chans att vinna finfinfa priser!


In action på Sporlife. Så här kan det se ut, ikväll var det dock lite fler deltagare :) Här på bilden utövar vi utfall med trippelpuls i botten. Explosiva utfall, singel lunges och squats = resultat och riktigt nice ass!

Koreografin satt mycket bättre idag, finns fortfarande delar att öva på och bli bättre men det kommer med tiden. Just nu har jag ju faktikst koncenterat mig på skolan. Men bästa låten på Attacken denna releasen är lätt låt 8; heaven is a place on earth. Jisses, där ler jag tamejfasen igenom hela låten, glömmer liksom bort att det ens är jobbigt!




Kommentarer
stomeuuus :D

du är så sjukt duktig helt enkelt emelie :D ska gå på ditt pass varje vecka sen <3 ska bli såå kul :)

2011-10-06 @ 22:43:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0