Kvällspromenix

                                     


Hemma från träningen, stretchar baksida lår lite extra samtidigt som jag kikar lite på Halv åtta hos mig. Duschen väntar, alltid lika härligt att tvätta bort all svett som runnit längskroppen och sedan  torkat in påväg hem. Helt plötsligt ringer telefonen och Martina undrar om vi ska ta en nypa frisk luft tillsammans. Och javisst! Kastar mig in i duschen och slänger snabbt på mig mjukiskläder och joggingskorna. Mysigt att få ta på sig mössa och vantar! Luften, frisk, kall och klar, perfekt väder att ut och gå i. I backen upp påväg hem säger jag plötsligt: Titta Maritna det är stjärnklart. Vi tittar upp på samma punkt på himeln och just precis då ser vi det; ett stjärnfall. Underbart! 



                                            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0