Helgen

Jag har inte glömt bort bloggen...har bara varit lite upptagen med annat att jag inte hunnit med att sitta vid datorn.
Fredagen spenderades på Stadium som vanligt. Därefter fredagsträning på Sportlife, övning till den stora showen som ska äga rum, kommer bli sååå enormt supergrymt att det inte är klokt! Puss på fina kollegor som är underbara och som man har så fantasktiskt kul tillsammans med!!! Intog sedan soffläge tillsammans med Martina med varsin tallrik fruktsallad, mums!
Lördagsmorgonen packade jag ihop min lilla väska och tog tåget till Värnamo och syster Sofia för att på kvällen snöra på dansskorna och bege sig till Växjöparken och dansa en helgo kväll till Sannex. Lätt det bästa bandet! Grymmaste kvällen på ett bra tag, fin kvalitet på dansfolket och riktigt bra golv på dansbanan, perfket glid :) Kvället gick som en dans...bokstavligt talat ;)
Och nu är det söndag. Åter i min stad. I min lägenhet. Där jag tänkt förbereda mig lite inför kommande vecka, typ städa, laga lite matlådor och lite sånt där fix och don som måste göras.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0