Tjejkväll på Holmgrens bil Jönköping

Japp, ikväll körde jag Attack mellan 17:30 - 18:30. Sedan var det bara snabbt snabbt att byta kläder, slänga sig i Malins bil (sötan kom och hämtade mig) och fara ut till Holmgrens bil. Kastade mig upp på scenen tillsammans med underbara kollegor, och så gör vi det igen, showat loss gärnet och sätter koreografin :) Bara älskar det! 



Därefter var det till att gå runt och promota ut Sportlife till varje pris, gratisgrejer och gratis veckokort!!! Alltså vad vore mitt liv utan Sportlife, jag  gillar allt, anläggningarna, känslan, stämningen, medlemmarna och sist men inte minst; personalen. Tillsammans är vi grymma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0