Tisdag morgon

Min hat-dag. Tisdag. Inte för att det är så stor skillnad från de andra dagarna, men tisdagen är alltid så seg. Måndagar är man inställd på att de ska gå långsamt, liksom dagen efter helgen, starten på veckan. Men tisdag borde gå lättare. Men icke, nej, Samhällskunskap och Naturkunskap. Samhällen funkar väl någorlunda (och idag visar det sig att vi har en vikarie som just kom instolpades på klackar i klassrummet och frågar om vi är tvåor eller treor?! Men gratts! Kul att du ens vet vad du ska ha för klass...) men Naturkunskapen är desto värre, så enormt tråkigt.
Men nu har jag bittrat av mig tillräckligt på skolan här. Det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i saker och ting! Ser istället fram emot träningen ikväll. Och inte minst morgondagen då jag är ledig och har en massa saker att ta itu med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0