Pluggggg

En enda sak att göra idag:
Göra klart (det som inte ens påbörjats ännu...!?) den power point till mitt samhällsarbete som ska vara integrerat med natur och friluftsliv om rovdjursjakt, eller närmre bestämt vargjakt. Rätt intressant faktiskt när man väl sätter sig in i ämnet.

Mitt i allt pluggande avbröt jag för lite träning, Bodypump blev det. Och jösses, det kändes att jag inte kört det på längre. Har ju mest varit i gymmet nu och då har kroppen vant sig vid mer vikt och lägre antal repetitioner. Här chockades kroppen ordentligt då repetiotionerna varade konstant i fem minuter istället...Mer Bodypump hedan efter!
Tillbaka till plugget och i eftermiddag har det gått som en dans, nästan klar! Nu väntar en finfin belöning ikväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0