Lovvecka

Jaha, då var lovveckan över. Det gick illa kvickt, kan bero på att den varit späckad!
Först bar det av till Vetlanda för fest tillsammans med systrarna.
Lite glada i hatten alla tre... ;)
Därefter var jag med Sofia en dag på hennes jobb, var i bageriet och fick se lite hur det går till där!
En snabbis tillbaka till Jönköping, buggkurs och övning inför SportlifeShowen.

Tåget till Björköby, klappar bebis och åker sedan hem till Svallarp för att spendera några dagar med mamma och pappa samt en lite galen vän, Nina :)
På lördagsmorgonen begav jag mig till Jönköping igen, genrep på Harrys/Sliver samt förberedelser inför kvällen! Hem till lägenheten för att fräscha till sig lite, äta och sedan tillbaka till stället. Festen började klockan 18 då vi personalen hade en timmas förfest innan medlemmarna kom. Då blev det feeest! Två sprakande shower varav jag deltog i en, massa mingel och dans! Kanonkväll!
Japp det var mitt lov det. Nu kommer nya veckor fyllda med nya utmaningar i mitt liv! Japp, imorgon då klockan ringer börjar mitt nya liv!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0