Vaken

Vaknade klockan sex idag. Mmm, ljuvligt en lördagsmorgon eller hur?! Kanske inte. Men i vilket fall gick jag upp och bestämde mig för en långpromenad, så på med träningskläderna och joggingskorna och så bar det av. Underbart var det, en sovande stad, en spegelblank vättern med lite dimma över, och så solen på det. Sååå fint! Ibland är livet riktigt kanon!

När jag kom hem igen blev det lite annan träning också, lite olika styrkeövningar. Frulle på det och så är jag redo för en ny dag.

Nu är det hög tid att slänga ner lite nödvändiga grejer i en väska och sedan ta tåget till vetlanda. Ändrade planer, egentligen skulle jag ju varit här i Jönkan med mina vänner och partajat lite men så dök lite annat upp....

Ha en kanonhelg allesammans



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0