Solbränd

Spenderade ju några timmar i solen under helgen...och fick en ganska fin bränna...som skiftar i lite rött. Hmm, fint! Svider lite grann och nyckelbenen är väl inte sådär jättebekväma just nu. Trodde inte att jag skulle fixa att klappa händerna över huvudet under kvällens bodyattack, men det gick över förväntan, visst spännde det lite och kändes inte jättebra, men energin jag fick gjorde att jag inte tänkte på det. För övrigt känner jag mig lite halv om halvt hes, eftersom headsetet inte satt där det skulle under klassen så därför fick jag köra vissa låtar utan helt och hållet, inte bra.



Nu har jag fettat på ordentligt med aftersun och ska lägga mig och sova och hoppas att brännan lagt sig ännu mer imorgon.

Godnatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0