Konstig?

Tittade inte på Eurovision.
Har en pupill som är större än den andra.
Gillar att duscha  så varmt att det bränner på kroppen.
Har alltid klockan på höger hand istället för vänster.
Tycker matte är kul (när jag förstår och det går bra)
Gillar att vara ute i regn.
Tycker inte att Robert Pattinson eller Johnny Depp är snygg.
Kicken av träning, mer Mer MER!
Underbart att vara ute och promenera en stjärnklar natt.
Gillar att träna så hårt att man ligger i feber under två nätter?!
Tycker inte om doften av nyklippt gräs.
Tycker det är helt okej att ligga på golvet, varför inte liksom?
Nej, ketchup kan man inte ha till allt.
Föredrar att vara vaken istället för att sova.

Verkar jag konstig, ja då får jag väl göra det. Bryr mig faktikst inte. Du är nog ganska konstig du också. För vem säger vad som är rätt och fel? Inte jag, inte du, inte hon eller han. Inte heller dem. Våga vara dig själv och stå för den du är. DU är unik, och det är det du gör som gör dig till den du är!




Kommentarer
Julish

bra talat!

2011-05-16 @ 07:30:00
daniella

emelie du är verkligen konstig

2011-05-16 @ 09:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0