Jajaja...

Den som ger sig in i leken får leken tåla. Antar att jag inte har någon annan än mig själv att skylla. Igår vilade jag hela dagen, låg stilla och kurerade mig. Mot kvällningen känns halsen mycket bättre och jag tänker att lite dans nog inte är farligt. För ärligt talat, man kan inte missa en non-stop med Blender och Sannex, det funkar bara inte. Och att dansa mig frisk har jag ju gjort förr, så varför inte denna gången med?!

                     

...Men nej, denna gången gick det inte vägen. Lyckades med nöd och näppe komma till skolan för att kunna prestera någorlunda på nationella proven. Skriftliga delen okej, men hörförståelse, WTF?!?! "You haer this only once". Nej, det funkar inte så! I verligheten har man faktiskt möjlighet att säga "va?" och få det förklarat på ett annat sätt eller bara saktare. Här ska man sitta och plågas med någon jäkel till Irländare som mumlar i skägget och är allmänt otydlig, det är inte verklighet. Inget bra gick det alltså. Men men, vad gör det när det ändå inte kan sänka ens betyg, jag orkar liksom inte bry mig...

                             
                                              Äckelprov!

Nu ligger jag hursomhelst nerbäddad i min säng igen. Tänkte jag skulle ge viruset idag och möjligtvis imorgon också, sen hade jag tänkt att vara frisk igen. Får väl se hur det går.

Krya på mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0