Helg!

Phuu, kunde pusta ut efter fredagen. En sten ifrån mitt hjärta släppte och jag kände mig fri! Goaste idrottslektionen på länge också; sitta ute i solen och pressa, inte dumt det inte :) Därefter bar det av till Värnamo, till kära syster. Fredagsmys och sedan krypa ner i sängen och sova.

Vi gjorde stan ofarlig på lördagen, kikade i lite butiker och hade allmänt trevligt. Bättre upp, vi fixade oss iordning och började tagga lite dans! :) Till Sigges loge åkte vi och där bjöd Blender på en grym danskväll. Har visserligen haft roligare kvällar då det varit bättre kvalitét på dansarna men det var helt okej, några guldkorn fanns ju! Mot kvällen (ah eller natten snarare) så vart det rätt kyligt, men jag tycker ändå att det är toppenmysigt att logarna öppnat igen, då är sommaren verkligen påväg och danssäsongen igång, me like :)

Vill än en gång tacka mina fina systrar för att få spendera tiden tillsammans med dem, det är då jag mår som allra bäst! Då känner jag mig som tryggast och livet känns bara allmänt bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0