För mycket, IGEN!

Vad är detta?!? Tiden går så fort och jag hinner inte riktigt med. Minuterna springer på och whops så är det plötsligt midnatt. Inte  okej, jag behöver egentligen sova men det funkar inte alltid som jag vill. Men jag skyller på att sommaren närmar sig och att det blir så mycket ljusare vilket ger mig mer energi och gör att jag behöver sova mindre. Vet ej om denna undanflykten stämmer men visst låter det inte helt omöjligt och orealistiskt? Nejnej, jag vet att det är fler som tänkter precis samma!

                                     

Det bästa vore egentligen om klocka inte fanns, inga tider att passa eller serkunder, minuter, timmar att räkna. Bara gå efter sin egen känsla och signaler. Jag är mycket väl medveten om att det inte skulle fungera för fem öre, jag menar hur skulle då världen se ut? ...Ja antagligen ett enda virrvarr av kaos! Men tänk om! För bara en vecka eller två, få prova och känna hur det känns om det faktiskt skulle fungera? Hmm...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0