Blöta träningskläder.nu

Herrejösses vilken dag! När klockan var 7:15 och jag gick hemifrån till jobbet var termometern redan uppe på 20 grader :) Like it! Väl hemma igen kastade jag mig i solen och stekte lite...och då var det över 30 grader, hela Jönköping kokade kan jag meddela. När det är varmt och skönt väder vaknar verkligen staden till liv, alla människor är ute, så underbart att se.

                            

Kändes ju sådär att gå in på gymmet sen och sätta sig i cykelsalen, den var visserligen sval och skön, men redan efter 3 minuter i scenljuset rann svetten på mig. Har nog aldrig varit så blöt av svett innan, lovar, kläderna var fullkomligt genomsura! Men då vet man att man kört hårt i alla fall :) Nu får de hänga på tork över natten :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0