Blodsmak


                              

Har, som ni säkert vetat om, varit sjuk i lite drugt en vecka och där med inte kunnat träna heller. Idag var det dags att återgå till gamla rutiner, vilket innebar Bodyattack. Hmm, kanske inte det bästa att börja veckan med. Kändes som om jag flåsade ganska rejält i den där micken, som tur var har jag förstående deltagare. Efter klassen kände jag smaken av blod i munnen. Men nu är det bara att ta tag i livet igen och komma igång på riktigt, toppa formen nu inför sommaren. Häng i och kämpa. Bara så obehagligt att man kan tappa så mycket på bara en vecka...Det dåliga samvetet kommer krypande och nu vill jag bara träna ännu mer för att komma tillbaka och bli bättre än innan! GO GO GO!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0