Attackerar kroppen...

...med hela 120 minuter BodyAttack idag. Är ju snart inne i juni månad vilket innebär att jag har instruerat attack i sisådär tre månader ungefär (vad tiden går fort!) och att jag nu har kommit till den punkten då jag måste filma mitt pass och skicka in det till LessMills och bli bedömd utan dem för att få min licence. Första filmningen idag för fitnessgruppen och den gick inte bra, redan i början gjorde jag en liten tabbe som gör att jag inte är nöjd och vill filma om, så nästa vecka kör jag igen. Grejen är att jag är lite rädd för filmkameror, vi brukar liksom inte komma överrens så bra. Och som pricken över i, när jag körde min fasta klass på kvällen utan filmkamera, går det huuur bra som helst. Men jaja, det är väl bara att göra om och göra bättre :) 

                           

Nu är i alla fall duschen riktiigt underbar innan sängen väntar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0