Äntligen dans!

Igår kväll (onsdags) var det öppningsdags för fröjden i stadsparken! Dubbelband vilket innebar dans konstant i fem hela underbara timmar. Och trots att det var kallt kom det rättså mycket folk måste jag säga. Det känns att sommaren är påväg när man kan börja dansa på utebanorna igen:) Framåt kvällen blev det riktigt kallt, det kom rök ur munnen när man andades, men jag höll mig varm med lager-på-lager-metoden, hehe :) Kan säga att det var riktigt skönt att komma hem och ta en varm dusch och därefter krypa ner i sin varma säng. Nästa vecka hoppas jag på bättre väder, lite varmare i alla fall och ännu mer folk:)

                          
                        I know, superliten bild och ganska dålig.
Det är i vilket fall dansgolvet där jag spenderar ganska många timmar om somrarna. 
                Dock var det inte Expanders som spelade igår...haha...


Annars bestod dagen tillmesta dels av träning. Fick prova på indoorwalking för första gången. Roligt, men kanske inte något jag fastnade för sådär direkt. Men vem vet, man kanske måste ge det några gånger. Är ju så med det mesta. Jag menar, hur seriös var jag när det gällde bodycombat de första gångerna?! Inte speciellt. Och nu tycker jag det är superkul och går verkligen in för det. Jaja, vi får se hur det blir.

Nu väntar träning; bodycombat. Egentligen hade jag tänkt köra dubbelpass, combat och pump men vet inte om jag kommer orka det om jag ska vara ärlig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0