Upp och ner, ner och upp

Veckan har redan vänt och börjat gå mot helg! En hektisk vecka är det i alla fall! Vill få så mycket gjort som möjligt innan det bär av till Stockholm. Igår (tisdags) hade vi friluftsdag på skolan och den spenderades nere på Sportlife, köttade Bodycombat, core och cykel. Hej träningsvärk! Därför är det vila idag och imorgon för att sedan vara fit for fight till fredag och resten av helgen.

Stress och oro gör att humöret inte alltid är på topp. Inte blir det bättre när cykelkedjan hoppar igen. Men som kompensation gick körlektionen asbra så då blev jag glad igen. Det underbara vädret bidrar även det till det goda humöret.

                                       

Ikväll pluggar jag historia, tvättar, städar och packar resväskan. Imorgon eftermiddag bär det av till Estockholmo, Bodyattack; here I come!




Kommentarer
Julia

ÅH! :) gött att du är igång till skillnad mot mig som ligger hemma och sjukar än. Ha det bäst & lycka till i Stockholm, det kommer gå kanon för en toppentjej som duu! Puss & kraaaam från julish

2011-03-16 @ 18:12:58
URL: http://juliaskreativa.blogg.se/
Julia

ÅH! :) gött att du är igång till skillnad mot mig som ligger hemma och sjukar än. Ha det bäst & lycka till i Stockholm, det kommer gå kanon för en toppentjej som duu! Puss & kraaaam från julish

2011-03-16 @ 18:13:20
URL: http://juliaskreativa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0