Underbara helg

Åh vad jag känner mig hel och fullständig då jag umgås med mina änglar! Vi har inte varit tillsammans sedan nyårshelgen!

Ställde klockan på 04:10 i lördags morgon, hmm ingen sovmorgon här inte. Nejnej, upp i ottan. På men kläderna och käka lite frulle, sedan packade vi in oss i bilen och det bar iväg till Ullared. En riktigt rolig dag men syrrorna och mamma! Dock är man ju liiiite fattigare eller så...

                           

På kvällen då vi kom hem var det melodifestivalsfinal. Familjen följer traditionerna och gör en egen tippningslista. Detta året visade sig vara knivigt och inte alls lätt. Ida tog hem segern med sina 3 rätt!! Grattis :)

Söndagen bjöd på bakning (som vanligt.. haha). Lite kakor och bröd blev det! Underbart sällskap av Sofia och Ida!

Känner mig så fullständig och hel då jag ungås med er. Älskar och saknar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0