Stark Lök

Snart är helgen över och en ny vecka kommer. Vecka 10. Jösses vad tiden går. Inte långt kvar till sommarlov? I alla fall har helgen varit skön.

Fredag: Emilia följde med mig hem och klippte mig :) Tack! Därefter gjorde jag soffan och TV sällskap resten av kvällen. Kollade på filmen I rymden finns inga känslor; vilken störtskön rulle, hur gullig som helst! Lätt värd att se.
Lördag: En hel massa körkortsteori blev det pluggat! Kvällen spendersdes tillsammans med Emma. Underbara vän, så skönt att få prata ut och delge varandra saker och ting. Längtar så till sommaren, Emma! :)
Söndag: Ännu mer körkortsteori... Lagat veckans alla matlådor, gött! Minde gött var det däremot att hacka den enormt starka löken, usch vad tårarna rann, dislike på stark lök :( Denna veckan avslutas med ett härligt Bodybalance-pass. Mmmm...

                                   
 
Underbart väder har det också varit, har nu plockat fram brassestolen och suttit och stekt mitt på dagen då solen var  som allra varmast, sååå härligt, tror att våren är på G :) Me like!

Taggad för en ny vecka, de kommande veckorna kommer rusa iväg, snart bär det av åt landets alla håll. Först och främst Gekås med fina familjen, därefter Den Stora Staden, Stockholm, för BA-utbildning, Göteborg och Sportlife Konvent väntar och sist men inte minst skidresan med klassen. Fullt upp vill säga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0