Sportlife konvent


                                          

Klockan 06:20 lämnade jag Jönköping tillsammans med fina kollegorna Kattis, Claes och Anne-Lee och vi ställte in siktet på Göteborg, eller snarare Partille där själva konventet ägde rum. Sportlife konvent alltså, en stor fest för bara oss instruktörer på Sportlife i hela Sverige! Dagen bestod av bara en massa härliga klasser av olika slag. Jag började dagen med Bodybalance, sen en föreläsning om Mixmeister, Bodypump, Bodyattack och sist en föreläsning om motivation. Och vilka rgymma instruktörer! Man blev så inspirerad! 

En toppendag med sisådär 296 andra goa instruktörer. Ja ni kan ju bara föreställa er den sköna andan som ägde rum på anläggningen i Partille. Kvällen avslutades med en riktigt god och välförtjänad middag och forstatte därefter med mingel och fest! Var ju inte hemma på rätt sida av tolv om man säger så, men det var det värt, hade verkligen jättekul bland trevliga människor! Synd bara att det var denna helgen man ställde om klockan en timma framåt...

Just i detta ögonblick sitter jag på en buss påväg till en skidort med klassen. Så underbart skönt att bara åka bort en vecka och inte behöva tänka på något utan bara chilla och ha kul :)

Höres mina vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0