Skräp


                              

Rackarns cykel! Begav mig som vanligt hemåt efter träningen och vid högskolan smäller det till i hela cykeln och kedjan hoppar av :( Så det var bara till att kliva av och gå resten av vägen hem (tur att jag inte bor långt ifrån centrum). Väl hemma i källaren lyckas jag efter mycker om och men få på den bövla kedjan och då är mina händer helt och hållet nersmutsade! Ställer mig på avstånd från cykeln och betraktar mitt verk, konstaterar att kedjan nu är än mer häning och därmed ännu större risk att den hoppar nästa gång jag cyklar. Måste ta mig i kragen och lämna in den på service, få lite hjälp med att spänna kedja och fixa lampor och sådant. Men de kommer inte bli glada över att få in en sådan rishög till cykel...jag kan ju i alla fall ta och tvätta av den lite så att den ser lite ren ut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0