Inte som vanligt

"Det känns inte riktigt bra, inte bra alls faktiskt." Hmm, lite så känns det nu. Veckan började inte jättebra, men kan fortfarande inte sätta fingret på vad det är. Känner mig sjuk men ändå inte?! Låter det konstigt, ja antagligen gör det det, men det känns som att det inte skulle hjälpa att gå till en läkare för de skulle inte hitta något fysiskt fel. Ida och jag pratade ut om detta och kom fram till att man kanske tänker för mycket på att man inte känner sig helt frisk och som vanligt och då att det skulle bidra till våra känslor och vår hälsa (eller ohälsa)... Mycket sitter ju faktiskt i huvudet, det psykiska. Därför ska vi tänka positivt, positiva tankar, ta en dag i taget, vi klarar detta!

DU OCH JAG IDA, MIN VÄN!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0