Ett dåligt inlägg

Dagen:

1 h spinning
1,5 h styrketräning i gymmet
30 minuter core

Min kropp=slut.
Hoppas på träningvärk imorgon, det har jag förtjänat!

Ni tänker: intresseklubben antecknar.
Jag säger: jag vet, sämre inlägg får man kanske leta efter, men ibland har man dåliga dagar då fantasin inte vill vara med en...

Whopwhop! Onsdag idag, vilket betyder att veckan vänder och vi går mot helg! DET är bra bra BRA!

                                       
                                      Hahaha! Sökte på "intresseklubben antecknar 
                                     på google och fick upp denna bild. Passande och
                                                          alldeles perfekt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0