Done

Okej jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men jag har tamejfasen inte ens orkat trycka på on-knappen på datorn efter denna helgen! Jösses! Ska ta allt ifrån början:

På torsdagseftermiddagen tog jag tåget upp till Stockholm, där mötte min kära moster mig och vi åkte hem till dem och myste resten av kvällen. På fredagen började jag klockan 8:30 på Karlapan. Vi började med ett helt vanligt bodyattack pass. Därefter hade vi lite teori och sen ännu mer träning. Vi fick en låt som vi skulle öva in och sedan på lördagen presentera. Fick ännu en ny låt som vi skulle kunna till söndagen. Så lördagen och söndagen bestod i största del av ren fysisk träning. Shit vad slut jag var. Sista dagen var jag typ såååå nära på att svimma av fysisk ansträngning. Galet.

I vilket fall så vart jag godkänd! Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle bli. Så nu får jag alltså börja köra attackklasser :) Nu blir det till att öva öva öva och sedan då jag känner mig beredd börja köra på riktigt!

En resume av hela helgen är; lätt topp 3 över det värsta/jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Lärorik. Men lite synd att jag inte kunde vara speciellt social mot min moster med familj eftersom jag var tvungen att plugga koreografi om kvällarna...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0