Veckan

Som sagt så har jag bara tillgång till dator en gång ibland. Nu har jag turen att ha en syster på besök...

Under dagarna som gått har jag i vilket fall som helst äntligen lyckats fastna på film, ett stort tack til Emma som fick agera kameraman under inspelning av BodyAttacken! Nu är det bara det svåraste kvar: att ladda upp den, vilket verkar vara ett himla meck. Usch för att man är så oteknisk!
Fick även den nya koreografin till den allra senaste Attacken, så ny blir det koreografiplugg för fula muggar! Första juli är det dags för release och uppe på scen ser ni mig och Kia köra loss tillsammans med er! Alltså 1 juli klockan 17:30, Sportlife Jönköping City, välkomna!

Tisdag och jag körde min sista cykelklass, nu blir det lite sommar uppehåll, ladda om och hitta ny inspritation till hösten. Tackar mina underbara deltagare för god uppslutning, ni värmer :)

Introduktionsdag på sommarjobbet, hela onsdagen 8-16. gick rättså snabbt, väl hemma igen var det till att möta upp Cecilia och byta kläder, käka och sedan bege sig till stadsparken och fröjden, Casanovas på scen och galet mycket folk, men vilken härlig danskväll med fint folk :)

Nej nu är min uppdatering slut för den här gången, åter tillbaka nästa gång jag har data...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0