Onsdag 1 juni

Börjar dagen med bodypump och bodybalance, kroppen jublar! Därefter hem och tvätta och packa inför helgen, samt några timmar i solen också hann jag med ;) Härligt väder!

Japp nu är det långhelg vilket börjar med dans ikväll, systrarna mina kommer hit till Jönköping och vi spenderar kvällen tillsammans uppe i stadsparken, myspys! Sen lämnar jag dem för att bege mig hem till mor och far för att sedan ta tåget till huvudstaden imorgonbitti. Ska hälsa på moster och kusin :) Och denna gången ska jag bara ägna mig åt dem och inte vara så osocial som jag var förra gången då jag var på bodyattack-utbildningen då jag i stort sätt bara åt och sov hos dem...

Nej snart kommer Sofia och Cecilia och jag har ett par saker att fixa innan, kvällen kommer bli bra, I know!

                  
                                                        Systrarna dans <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0